Bij Wolbolletje.nl streven we naar 100% klanttevredenheid. Toch kan het helaas voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. Indien u een klacht heeft over een product of onze dienstverlening, horen wij dit graag. We raden u aan om uw klacht eerst aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@wolbolletje.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw bestelnummer en een omschrijving van het probleem, zodat wij uw klacht snel en effectief kunnen behandelen. Wij streven ernaar om binnen 7 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie te geven.
Mocht dit onverhoopt niet leiden tot een bevredigende oplossing, dan bieden wij u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Zij kunnen als onafhankelijke partij bemiddelen tussen u en Wolbolletje.nl. U kunt uw geschil aanmelden via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Bent u woonachtig binnen de Europese Unie, dan is het tevens mogelijk om gebruik te maken van het ODR-platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie. Dit platform is specifiek opgezet om consumenten te helpen bij geschillen met online aankopen binnen de EU. Wanneer uw klacht nog niet door een andere instantie in behandeling is genomen, staat het u vrij om deze via het platform van de Europese Commissie in te dienen. Het ODR-platform is te bereiken via http://ec.europa.eu/odr.